Livrare gratuită la comenzile de peste 200 RON
Politica de retur
1. Introducere
Ne dorim ca experiența ta cu Noire să fie una plăcută din toate punctele de vedere.
Dacă, din orice motiv, produsul comandat nu corespunde așteptărilor tale, ai dreptul legal de a solicita returul sau înlocuirea acestuia, conform legislației române (OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor).
Această politică descrie condițiile și procedura de retur aplicabile comenzilor efectuate pe site-ul Noire.
2. Dreptul de retragere
Clientul are dreptul de a returna produsele achiziționate, fără a preciza motivul, în termen de 14 zile calendaristice de la data la care a intrat în posesia produsului.
Pentru a respecta termenul de retur, este suficient să ne transmiți intenția de retragere printr-un mesaj scris înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
3. Cum se face returul
Pentru a iniția returul, te rugăm să urmezi acești pași simpli:
- Trimite un e-mail la noiredesignco@gmail.com, menționând:
- numele complet;
- numărul comenzii;
- produsul pe care dorești să îl returnezi;
- motivul returului (opțional, dar ne ajută să îmbunătățim serviciile).
- După confirmarea cererii, vei primi instrucțiunile de retur și adresa la care trebuie trimis coletul.
- Ambalează produsul în ambalajul original, împreună cu toate accesoriile și etichetele.
Produsele trebuie returnate în aceeași stare în care au fost primite. - Trimite coletul printr-un curier ales de tine (FanCourier, Sameday etc.).
- După recepționarea și verificarea produsului returnat, vom procesa rambursarea contravalorii în termen de până la 10 zile lucrătoare. Suma va fi restituită prin aceeași metodă de plată utilizată la achiziție, cu excepția cazului în care s-a convenit altfel.
4. Condiții de retur
Pentru ca un produs să fie eligibil pentru retur:
- produsul să nu prezinte urme de uzură, parfum, deteriorare sau lipsa etichetelor.
- să fie în stare neutilizată, neavând semne de purtare, modificare, zgârieturi sau alte deteriorări;
- să fie în ambalajul original, complet cutia Noire și elementele decorative) trebuie să fie intact;
- să fie însoţit de dovada achiziţiei (factură, email de confirmare comenzii, bon fiscal) sau un cod-comandă valabil;
Produsele care nu respectă aceste condiții pot fi refuzate la retur.
5. Produse care nu se pot returna
Din motive de igienă și protecție a sănătății, anumite produse nu pot fi returnate:
- bijuterii care au fost purtate sau manipulate în mod vizibil;
- produse personalizate la cererea clientului (ex. gravuri, combinații speciale).
6. Costurile de retur
Costul de transport pentru retur este suportat de către client, cu excepția cazului în care produsul este defect sau livrat greșit.
În situațiile în care returul este cauzat de o eroare Noire, vom suporta integral costul transportului și vom înlocui produsul fără costuri suplimentare.
7. Rambursarea banilor
După primirea și verificarea produsului returnat, Noire va rambursa contravaloarea produsului în termen de maximum 14 zile calendaristice de la data confirmării returului.
Rambursarea se va efectua prin metoda de plată inițială (în cazul plății online) sau prin transfer bancar (în cazul plății ramburs).
În prezent, nu oferim schimburi directe de produse (swap) — dacă doreşti alt produs, te rugăm să returnezi produsul iniţial şi să plasezi o nouă comandă.
Nu se restituie costul livrării inițiale, cu excepția cazurilor în care returul a fost cauzat de o eroare a Noire.
8. Schimb de produs
În prezent, nu oferim schimburi directe de produse (swap) — dacă doreşti alt produs, te rugăm să returnezi produsul iniţial şi să plasezi o nouă comandă.
9. Produse deteriorate sau greșit livrate
În cazul în care primești un produs defect sau greșit, te rugăm să ne contactezi în maximum 48 de ore de la primirea coletului, trimițând o fotografie și descrierea problemei la noiredesignco@gmail.com.
Vom analiza situația și vom înlocui produsul fără costuri suplimentare.
10. Contact
Pentru orice întrebări legate de procesul de retur:
📧 noiredesignco@gmail.com
📍 Cluj-Napoca, România